概要
Hello to everybody, I'm Shirin.
Here for improving english, speak spanish, bievenidos a todos los amigos que quieren hablar espanol conmigo.
So, fell free to send a message after the tone.......BIIIIP.....
Here for improving english, speak spanish, bievenidos a todos los amigos que quieren hablar espanol conmigo.
So, fell free to send a message after the tone.......BIIIIP.....
新規メッセージ
新規メッセージ
Get help from your friend to learn foreign languages!

イタリア
女性
手話 (イタリア手話)
ドイツ語
中国語 (広東語)
手話 (アメリカ合衆国手話)
訂正