Language.Exchange

Shirin1のプロフィール

 

 

概要

Hello to everybody, I'm Shirin.
Here for improving english, speak spanish, bievenidos a todos los amigos que quieren hablar espanol conmigo.
So, fell free to send a message after the tone.......BIIIIP.....

新規メッセージ


新規メッセージ
Get help from your friend to learn foreign languages!